marți, 22 iulie 2014

E vara noastră Anca Crăsneanu

Ești adierea caldă din vara mea senină 
Ești iubirea unei nopți cu lună plină, 
Și-n zilele fierbinți tu îmi stingi durerea 
Cu lacrimi de dor ce fac să crească marea. 

Lacrima ta îmi umple inima cu soare 
E vară-n sufletul meu, privirea mi-e cântare, 
E vară... e soare... lacrima ta e o splendoare 
Hai să o lăsăm să se-oglindească-n mare. 

O întreagă mare din lacrima ta e vie 
O lume întreagă în lacrima ta se scaldă, 
De-ai ști cât iubesc și ce drag mi-e și mie 
Să mă scufund în mare și lumea să mă vadă. 

În vara noastră plină de plăceri toride 
Doar lacrima ta mai vorbește și surâde, 
Am crezut în noi, în noi a crezut iubirea 
E vara noastră... hai să-mbrățișăm iar marea. 

Să stingem flacăra cu stropi de iubire 
În vara noastră totul e permis, orice nebunie, 
Să ne aruncăm privirea pe cer în neștire
Și să ținem dragostea noastră mereu vie.

Anca Crăsneanu 
Carte 4 Sentiment A
Vara albastră a cuvintelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu