marți, 22 iulie 2014

Aş vrea să fii un vin din Puerto Rico Angelica Ioanovici

Aş vrea să fiu un vin cu ciocolată 
Ca să mă bei în fiecare zi 
Şi să te-mbeţi de mine înc-o dată 
Iar când voi dispărea nici nu vei şti. 

Aş vrea să fii un vin de portocale 
Care mă-mbie ucigaş să-l beau, 
Şi ochii tăi şi doar buzele tale 
De pe la mese albastre să le iau. 

Nu te uita aşa ciudat la mine, 
Tu eşti veninul pe care îl sorb, 
Mi-e foarte rău, dar uneori mi-e bine 
Şi tu eşti mut şi surd şi poate orb.

 Aş vrea să fii un vin din Puerto Rico 
Amestecat în multele licori 
Şi să nu mai îmi spui nicicând „pisico” 
Dar să îmi crezi minciuna uneori. 

Astăzi nu am nici prieteni şi nici rude,
 Eşti pentru mine unicul meu vin 
Şi strig şi urlu, cineva aude?! 
Că eşti licoare numai din pelin.

Dar mai presus de toat-enumerate, 
Aş vrea să fiu copil la mine-n sat, 
Aş vrea să am şi eu măcar un frate 
Şi joaca să ne fie împărat.

Angelica Ioanovici
Carte 4 Sentiment A 
Vara albastră a cuvintelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu