sâmbătă, 9 martie 2013

Nu uitaţi să... îmbrăţişaţi Doina Theiss


Astäzi, când peste tot se vorbeste atât de frumos despre Iubire, Prietenie..as dori sä scriu câteva cuvinte despre...Imbrätisare.
Imbrätisarea este atât de importantä pentru noi, oamenii si atât de binefäcätoare! Nu-i däm prea mare importantä de multe ori, si o däruim.. doar asa.. ca semn de binete sau ca semn de prietenie la ..despärtire.
Am "studiat" aceastä formä de a ne exprima dorinta de apropiere fatä de cei dragi si am ajuns la concluzia cä, Imbrätisarea se poate observa sub foarte multe..forme.
Ea, exprimä tristetea atunci când am pierdut un om drag si ne face sä ne strângem in brate, sä cäutäm mângâierea prietenilor, familiei..alinându-ne astfel durerile acelei pierderi..
Imbrätisarea este intensä si foarte fierbinte, la perechile indrägostite. Este plinä de cäldurä si de ..hormoni care se "zbat" pur ...  
si simplu, de atâta fericire..
Imbrätisarea, atunci când strangem copilul la piept este atât de frumoasä si curatä incât s-a constatat cä ea, are efecte mult mai puternice, la un copil bolnävior, decât ar avea-o medicamentele.. Acea imbrätisare duioasä, a mamei, face foarte bine copilului.. transmitând o sigurantä si un sentiment de apärare..de ocrotire.
Sigurantä, ocrotire, iubire, incredere, usurarea suferintei, mângâiere, toate acestea la un loc se strâng intr-o....Imbrätisare!
Ati imbrätisat pe cineva astäzi?
Eu, am fäcut-o!! V-am imbrätisat pe voi, prin aceste... mici gânduri ale mele!  
 
D. Theiss  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu